Välkommen till min nya blogg!

Hejsan Krisztina heter jag är en väldigt snäll , trevlig tjej Älskar att få träffa nya människor och självklart att få va med min sambo. Han är den stora delen av mitt liv. Han får mig att må bra som sagt och han får mig att skratta :) Det va ett tag sen jag hade Blogg. Hade en annan men tog bort den eller kanske det va att jag inte ORKADE,hahahahha. Ska försöka på nytt är inte så bra på sånt här :) men men, Idag är det 2010-10-06 och har nyss vaknat upp sovit rätt så bra ska ta en kopp med kaffe och softa framför datorn och med våran nya soffa som vi fick igår från IKEA. Mycket skönare soffa den som vi hade innan oj oj oj säger jag bara :). Men men jag återkommer med mera info.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0